donderdag 7 maart 2013

Special Napoleon Mannequins

 
Special Napoleon Mannequins
 
Soms vind je iets en daar kun je dan gewoon wakker van liggen
zo bijzonder als het dan is.
Mij gebeurt dat iets te vaak en heb daarom regelmatig slapeloze nachten van bepaalde items!!
Maar goed, dat hoort nu eenmaal bij de kik van het verzamelen en het zoeken naar speciale spullen.
Gelukkig werden deze twee vanmorgen na een lange reis helemaal heel bij mij thuis bezorgd
en wat zijn ze bijzonder!!
Waarschijnlijk van zo rond 1860/1870 Spaanse Napoleons met prachtige beentjes en schoentjes die ik nog nooit eerder heb gezien.
Het kleintje is 90 cm groot en de grootste is 110 cm groot
 
 
 





 
 
 
 

 
 
 


8 opmerkingen:

  1. Te gek zeg...prachtige excemplaren!


    groetjes
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wow, wow......genieten zeg!! Prachtige aanwinsten, gewoon een stoel pakken en ervoor gaan zitten genieten met een kop thee....:)) Ik wilde gisteravond al een reactie plaatsten, maar dat wilde helaas niet, ik kon maar niet typen!

    Geniet ervan en een fijne dag voor jou! <3

    Veel groetjes,
    Simon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen dat je hier niet van hebt geslapen zeg!!! Wat een prachtige exemplaren en wat zij ze in mooie staat!!
    Geniet ervan!!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn het wachten waard geweest !

    Liefs Marriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastici manichini ! sei collezionista o li vendi ?se i vendi manda mail a me.
    Adoro tuo Blog !
    Tutto è bellissimo !!!

    RosaRita

    BeantwoordenVerwijderen